Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Iam in altera philosophiae parte. Inde igitur, inquit, ordiendum est. Duo Reges: constructio interrete. Scrupulum, inquam, abeunti; Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio.
Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem; Sed ad illum redeo.
Hic nihil fuit, quod quaereremus. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Quid de Platone aut de Democrito loquar? Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Hic nihil fuit, quod quaereremus.
Quae enim constituta sunt prima naturae, ad ea si voluptas accesserit, unum aliquod accesserit commodum corporis neque eam constitutionem summi boni, quae est proposta, mutaverit.
Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt;
ALIO MODO. Falli igitur possumus. Equidem e Cn. An nisi populari fama?
Huic ego, si negaret quicquam interesse ad beate vivendum quali uteretur victu, concederem, laudarem etiam;
- An eiusdem modi?
- Verum hoc loco sumo verbis his eandem certe vim voluptatis Epicurum nosse quam ceteros.
- Itaque vides, quo modo loquantur, nova verba fingunt, deserunt usitata.
- Id mihi magnum videtur.
- Audeo dicere, inquit.
- Voluptatem cum summum bonum diceret, primum in eo ipso parum vidit, deinde hoc quoque alienum;
- Cur id non ita fit?
Quid Zeno? Quid censes in Latino fore? Quid ergo? Poterat autem inpune;
At enim hic etiam dolore. Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Sed haec omittamus; Sed fortuna fortis;
Minime vero istorum quidem, inquit. Ut id aliis narrare gestiant? Contineo me ab exemplis. Nobis aliter videtur, recte secusne, postea;
Sed haec nihil sane ad rem; Sed ad illum redeo. Immo alio genere; Age, inquies, ista parva sunt. Respondeat totidem verbis.
Quonam, inquit, modo? Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Ea possunt paria non esse. Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. Cur deinde Metrodori liberos commendas? Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat; Minime vero, inquit ille, consentit. Pauca mutat vel plura sane; Quae cum dixisset, finem ille.
Ita ceterorum sententiis semotis relinquitur non mihi cum Torquato, sed virtuti cum voluptate certatio.
Nihilo magis. Apparet statim, quae sint officia, quae actiones. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Tamen a proposito, inquam, aberramus.
Tubulo putas dicere? Id mihi magnum videtur. Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Cui Tubuli nomen odio non est? Tamen a proposito, inquam, aberramus.